't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

't proathuus


 
Home!IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Nieuwe Leden, Welkom, voel je thuis op het forum!
Wij staan voor gezelligheid, en je mag hier heel veel, wij luisteren wel.

 

 Nachtmerrie's

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lesley
'Baasjes'..
'Baasjes'..
Lesley


Aantal berichten : 505
Registratiedatum : 29-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Den Helder

Nachtmerrie's Empty
220709
BerichtNachtmerrie's

Als volwassenen iets intens mee hebben gemaakt kan daar nachtmerries van komen, en dat gebeurd 9 van de 10 x ook, iedereen heeft wel is 1 of meerdere nachtmerrie's gehad.
Ik heb ze wekelijks.

Ik ken 1 iemand die dat overwint en er ruim 10 in 2 uur heeft, en wakker schrikt na 10 min slaap.
Mijn zoon, hij heeft last van nachtmerrie's, en niet zo een beetje ook.

Hij kijkt angstig rond en de enige die hem kan troosten is een vertrouwe de geur, ik.

Al ben ik bang, dat dit niet het enige is.
Hij heeft nu 2 weken lang last van oortjes, dat het niet over is, is omdat we moesten stoppen met sprayen, al ben ik bang dat er meer achter zit.
Het had op zijn minst minder moeten zijn, en ook zijn nachtmerrie's hadden dan minder geweest.
Hij is vreselijk onrustig, en valt overdag en 's avonds ('s nachts en 's ochtends vroeg wel;) niet meer uitzichzelf in slaap, hem in slaap laten huilen is herrie in bed.
Hij gilt het bij elkaar, op zijn rug, buik of zij. Het breekt me hart, en daarom loopt Roy hem in slaap. Het is geen gewenning wat nu het geval is, het is pijn, en vooral angst.

Morgen toch maar weer de HA bellen, vragen voor een verwijzing, met dank aan Chris en haar moeder als tip.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://familysimons.webs.com/
Deel dit bericht op: reddit

Nachtmerrie's :: Commentaren

avatar
Re: Nachtmerrie's
Bericht wo jul 22, 2009 10:11 pm  Christa
Tis gewoon mega sneu voor het kereltje en tis net al wat je schrijft dat het te lang duurt normaal had het al over moeten zijn. Ik wens je heel veel sterkte ook van mijn mams moest ik jullie heel veel sterkte wens met jullie kleine manneke. En lesley gewoon met de vuist op tafel slaan want dit kan niet langer meer zo jullie manneke is straks dagen lang helemaal gesloopt en dat is niet de bedoeling.

dikke knuf gr christa Wink
Fenna
Re: Nachtmerrie's
Bericht do jul 23, 2009 7:32 am  Fenna
jeetje nu nog niet over Surprised Sad goed dat je opnieuw weer naar de huisarts gaat. wat zijn die artsen bij jullie toch vreemd... het moet eerst goed mis lopen voor ze wat doen lijkt wel!
hopelijk kom je vandaag verder bij de huisarts!
Re: Nachtmerrie's
Bericht   Gesponsorde inhoud
 

Nachtmerrie's

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
't proathuus :: Lesley Tikt door-
Ga naar: