't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

't proathuus


 
Home!IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Nieuwe Leden, Welkom, voel je thuis op het forum!
Wij staan voor gezelligheid, en je mag hier heel veel, wij luisteren wel.

 

 A day out my life

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lesley
'Baasjes'..
'Baasjes'..
Lesley


Aantal berichten : 505
Registratiedatum : 29-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Den Helder

A day out my life Empty
230709
BerichtA day out my life

Vandaag hadden we Riley onwijs stoer aangekleed.in love
Hij heeft een skaterbroekje aangehad, met een stoere trui.
Ook viel het vandaag wel mee hoe moeilijk hij ging slapen, hij sliep van 23.00 uur tot kwart over 8, en toen vanaf 10 tot kwart voor 1, en daarna van 5 tot half 7, en daarna van 8 tot nog steeds. klappen

Verder naar de voedselbank weer geweest, waar nutteloze dingen in zaten zoals gewoonlijk duh! Ik ben opzoek naar een kinderstoel nu, voor later, hij heeft er al 1, maar ik wil die gewoon gebruiken voor zijn hoekje.

Maar buiten dat, even terug te komen over de voedselbank, vaak begint Riley al te piepen op de helft, nu op de terugweg, thuis aangekomen, gewoon even alles in de kelder gezet, en daarna even de wandelwagenzet erop gezet en toen kon hij weer mee, totaal 1,5 u bijna de hele weg stil, pas op de terugweg van de voedselbank even, en daarna pas op de terug weg naar huis vanaf de AH. en toen waren we al bijna thuis.
Hij wou gewoon graag in zijn box spelen de schat! in love En daarna wou hij zijn hapje eten. (bruine boontjes met appel.)

Ik ga niet zeggen, dat hij beter is, maar vandaag was het even beter! Very Happy
Wel vind ik het frustrerend dat Roy chagerijnig er van word als Riley niet goed in zijn fel zit, ik begrijp het wel, maar hij hoeft het niet op mij af te reageren Naughty

Ook heb ik smilies toegevoegd op het forum, en ga ik zo lekker Becker kijken op Comedy Central.

Ik ben misselijk \
Terug naar boven Ga naar beneden
http://familysimons.webs.com/
Deel dit bericht op: reddit

A day out my life :: Commentaren

avatar
Re: A day out my life
Bericht vr jul 24, 2009 10:13 am  Christa
ben blij voor jullie dat het stilletjes toch de betere kant met riley op gaat. ik heb hier ook als er wat is dat er 1 van ons best sjaggie word en op de andere afreageerd.

leuk dat je nieuwe smileys heb toegevoegd vlinder
 

A day out my life

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
't proathuus :: Lesley Tikt door-
Ga naar: