't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!

't proathuus

Home!IndexKalenderFAQRegistrerenInloggen
Nieuwe Leden, Welkom, voel je thuis op het forum!
Wij staan voor gezelligheid, en je mag hier heel veel, wij luisteren wel.

Deel | 

Als iets bijna kapot is.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lesley
'Baasjes'..
'Baasjes'..

Aantal berichten : 505
Registratiedatum : 29-06-09
Leeftijd : 30

260709
BerichtAls iets bijna kapot is.

Einde verhaal, dacht ik. Relatie naar de klote, voelde zo.
Stomme reacties, en ook ondersteunende, veel gejankt..
tot hoofdpijn en zere ogen aan toe! Crying or Very sad

Vanmiddag, Roy en de relatie die ik met hem heb, stond een punt zo goed als achter.
Hij die was weg, ik die weg wou, maar niet kon omdat hij de sleutel mee had genomen..niet expres, maar ik kon zo de schuur niet in, en niet weg samen met de gene die mee zou gaan, Riley.

Kapot en verlangen dat hij terug kwam zat ik op msn, praten tegen mensen die mij ondersteunde, het niet begrepen, want zo was Roy niet toch?
We waren/zijn zo een goed koppel! eerlijk is eerlijk, zo voelde het vanmiddag niet.
Roy heeft me niets aangedaan, zal hij ook nooit doen, lichamelijk niet dan, geestelijk zal hij me ook niet kapot maken, maar mijn hart was vanmiddag gebroken. Ik voelde me een wrak, met Riley op mijn schoot.

Roy is terug gekomen, godzijdank.. we hebben eerst niet kunnen praten, boos, verdrietig, Riley die er bij zat! Riley voelde het dat het niet goed zat en liet di ook merken door te klagen, arm ventje.

Beide kanten hebben dingen gezegd die absoluut niet door de beugel kunnen! Evil or Very Mad En die absoluut niet voor herhaling vatbaar zijn, want als dat gebeurt is het 1000% zeker dat onze relatie naar de klote is en wij nooit meer samen MOGEN zijn.

We gunde elkaar het licht niet in de ogen, en vooral ons kind gunde we elkaar niet. En zoals het verleden voor Roy, zover wou ik gaan. Embarassed silenced! zenuwachtig Naughty
Zover ben ik niet gegaan, en zover zal ik ook niet gaan, maar ik wou het wel op dat moment! Roy heeft het me flink kwalijk genomen en wou ook zover gaan door af te nemen wat me lief was.. onvergetelijk, wel vergeven.
Want dit, dit mag NOOIT meer gezegd worden! onze ruzie, mag niet over de rug van onze zoon gaan!

We hebben daarna gepraat, terwijl mijn tassen bij de deur stond, Riley nog on aangekleed slapend op bedje.
Hoe verder, waar we nu op moeten letten, en of we verder willen.

Verder wilde ik, op een andere manier. We weten niet hoe ver we nog moeten gaan, en hoe we verder gaan, en hoe we dit dus verder gaan doen, maar we houden van elkaar.. dat is niet kapot te krijgen...

We zien wel.. enige wat ik nu wil is rust in mijn hoofd. (daarom ben ik ook offline op msn.) Ik heb even geen zin in mensen praat, sorry. Even rust in me kop!
Even afleiding , dus me spelletje... ik zie wel.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://familysimons.webs.com/
Deel dit bericht op: diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

Als iets bijna kapot is. :: Commentaren

Re: Als iets bijna kapot is.
Bericht op zo jul 26, 2009 7:28 pm  Christa
Jee les wat een dag voor jou en roy. Misschien was het wel even nodig dat dit gebeurde en misschien heeft het bij elkaar veel los gemaakt en misschien ook duidelijk. Ik snap heel goed dat je rust wil om je heen vooral na zo heftig iets. Ik vind het knap van je dat je toch bent gebleven en dat jullie weer een beetje met elkaar gesproken heb. Misschien dat jullie er met een beetje hulp van buiten af een stukje verder komen. je weet als je wil praten klik me maar aan ben er altijd voor je.

veel sterkte les dikke knuf hug

Als iets bijna kapot is.

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
't proathuus :: Lesley Tikt door-
Ga naar: