't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

't proathuus


 
Home!IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Nieuwe Leden, Welkom, voel je thuis op het forum!
Wij staan voor gezelligheid, en je mag hier heel veel, wij luisteren wel.

 

 Nieuw Den helder!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lesley
'Baasjes'..
'Baasjes'..
Lesley


Aantal berichten : 505
Registratiedatum : 29-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Den Helder

Nieuw Den helder! Empty
270709
BerichtNieuw Den helder!

Nieuw Den helder, is zo nieuw nog niet! het doet zijn naam absoluut geen eer aan!

Helaas voor deze gemeente is dit een van de achterstands wijken.
Den helder heeft te veel geld uit gegeven aan projecten die het niet waard zijn, en Nieuw Den Helder is daar dus de dupe van.
Zie het als volgt.
Nieuw Den helder! 104_0701
Er word een plan gemaakt voor nieuwe woningen, een nieuwbouw wijk, midden in Nieuw Den Helder, maar, ze vergeten dat het winkelcentrum op instorten staat, en er veelste veel mensen wonen die je de stempel 'Crimineel' kan geven.


Ook het feit dat dit stuk van Den Helder bekend staat als losgeslagen.
Hier zijn DE bekende schietpartijen geweest, de bekende messteken gevallen!
Ja, het is nu stukken minder, maar om een kind op te laten groeien is nu op dit moment niet mijn wens.
Nieuw Den helder! 104_0699
Helaas heb ik mogen ondervinden hoeveel achterstallig onderhoud aan de straten zijn, het winkelcentrum, en de huizen.
Voorbeeld, je komt hier wonen en je ziet dat je woning uit vele gebreken bestaat, een grote scheur over je vloer en de wand. Zonde, maar de woningstichting wil hier niets aan doen.
Je rijd over de weg, wat geasfalteerd is, gaat goed, tot je dat straatje in moet.. overal gaten. Maar niet alleen op de weg, voor een kinderwagen is het ook niet prettig, want als je met je zoon/dochter daar wandelt moet je hopen dat hij/zij van gaten houd om in te rossen. (of glas en dan net luchtbandjes hebben!)

Winkelcentrum die er NIET degelijk uit ziet, waar de weg volgens gemeente geheel vernieuwt is, maar wel vele gaten bevat, gemeente die hard bezig is alle 'Criminelen' en andere plek te geven, verdeeld door flats te slopen.

De politie die dagelijks door deze wijk rijd, om het rustig te houden.
1 grote speelplaats, waar je het mee moet doen... prettig is anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://familysimons.webs.com/
Deel dit bericht op: reddit

Nieuw Den helder! :: Commentaren

Fenna
Re: Nieuw Den helder!
Bericht ma jul 27, 2009 11:23 pm  Fenna
jeetje zeg, en dan dacht ik dat wij het hier straks lastig krijgen met de drukke straat (gemiddeld zon 80 a 100 km/u wordt er wel gereden als er niet te veel verkeerd is), de 1 a wellich 2 speelplaatsjes met hooguit een glijbaan en wipwwap waar de junkies snachts zitten of de honden overdag scheiten.
maar hee, hier zijn in ieder geval de criminelen niet zo dichtbij, veilig is het wat dat betreft wel, mensen letten hier (soms te veel) op elkaar en de kinderen die zomaar over straat hier niet kunnen rennen in principe.
jee, hopelijk kunnen jullie binnen nu en korte tijd wat leukers vinden, een fijnere omgeving voor jullie beiden en Riley! wellicht een andere stad maar toch, alles denkik beter dan dit Shocked wist dat het neit ideaal was, maar als ik dit zo lees.. wat een ***** gemeente zeg...
Lesley
Re: Nieuw Den helder!
Bericht ma jul 27, 2009 11:25 pm  Lesley
Fenna schreef:
jeetje zeg, en dan dacht ik dat wij het hier straks lastig krijgen met de drukke straat (gemiddeld zon 80 a 100 km/u wordt er wel gereden als er niet te veel verkeerd is), de 1 a wellich 2 speelplaatsjes met hooguit een glijbaan en wipwwap waar de junkies snachts zitten of de honden overdag scheiten.
maar hee, hier zijn in ieder geval de criminelen niet zo dichtbij, veilig is het wat dat betreft wel, mensen letten hier (soms te veel) op elkaar en de kinderen die zomaar over straat hier niet kunnen rennen in principe.
jee, hopelijk kunnen jullie binnen nu en korte tijd wat leukers vinden, een fijnere omgeving voor jullie beiden en Riley! wellicht een andere stad maar toch, alles denkik beter dan dit Shocked wist dat het neit ideaal was, maar als ik dit zo lees.. wat een ***** gemeente zeg...

Wellicht inderdaad een andere stad, of toch een andere wijk, oud den helder ofzo! ook leuk!
Inderdaad is mijn droom ook niet Riley hier op te voeden, en die Van Roy ook niet. Binnen een termijn van 2 jaar willen/moeten we hier weg.
Fenna
Re: Nieuw Den helder!
Bericht di jul 28, 2009 8:51 am  Fenna
wordt et over 2 jaar gesloopt? olang Riley klein is scheelt gelukkig dat hij er niet veel van mee krijgt, al zal hij ook daar vast wel groeien Wink
avatar
Re: Nieuw Den helder!
Bericht di jul 28, 2009 9:28 am  Christa
ik woon in een dorp en nu kunnen ze hier ook goed racen zelfs over drempels heen. Maar hier is het echt heel anders dan bij jullie heb ik wel door. De mensen zijn hier veel gemoederlijker en mocht je hier wat hebben dan zijn er mensen die je evt willen hebben. Maar wat ze hier ook heel goed kunnen is elkaar goed de grond in trappen dat is mijn ervaring. ja en kwa huizen vind het moeilijk want je je houdt toch verschil kwa woningstichtings maar ik ben zelf wel 1 zo van als je in het service fonds zit van de woningstichting dan verwacht ik ook dat ze komen als je belt al is het maar iets kleins.

Tja gemeente emmen is ook zon aparte gemeente vind ik zelf die mag ook graag bouwen en de boel verknallen want het centrum word er ook niet mooier erop wat ik heel jammer vind. En wat ik mega jammer vind is dat de dierentuin uit het centrum verdwijnt. Want ja het heeft toch wel iets een dierentuin in het centrum.
Re: Nieuw Den helder!
Bericht   Gesponsorde inhoud
 

Nieuw Den helder!

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
't proathuus :: Lesley Tikt door-
Ga naar: