't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

't proathuus


 
Home!IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Nieuwe Leden, Welkom, voel je thuis op het forum!
Wij staan voor gezelligheid, en je mag hier heel veel, wij luisteren wel.

 

 Het masker, defintief afgezet of?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lesley
'Baasjes'..
'Baasjes'..
Lesley


Aantal berichten : 505
Registratiedatum : 29-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Den Helder

Het masker, defintief afgezet of? Empty
171209
BerichtHet masker, defintief afgezet of?

Mijn masker, masker van emoties, die dingen goed opvangt, maar beslissingen overlaad aan naaste.


Afgelopen jaar heeft mijn moeder het heel zwaar gehad, ik zette mijn masker voor haar op.
Ze hoefde niet te weten dat ik problemen had, soms in mijn relatie en soms wel andere dingen.
Ik kon altijd bij Christa kwijt, mijn msn vriendin!
Ze luisterden, gaf haar mening, gaf advies of zei gewoon dat het wel goed kwam, en ze overtuigde mij daarmee.

Afgelopen jaren heb ik geprobeerd veel op een rij te krijgen, me leven op de rit te krijgen zoals het hoort.
Ik heb een gezin, die ik moet onderhouden emotioneel, en dat vergt veel van mij, omdat ik best labiel ben,
Het misbruik heeft mij een mens gemaakt, die afwachtend is, wantrouwend misschien ook wel.
Als ik mijn verhaal vertel, hoor ik ongeloof, of afgunst, begrip krijg je er zo weinig voor.

Want ik heb meerdere zelfmoordpogingen gedaan, waarvan 1 bijna gelukt is. Ik heb gereisd naar Polen,
en ben daar samen met mensen die ik lief heb gegijzeld. Gelukkig kwam het goed! Gelukkig!
Mensen verstaan onder gijzeling gedwongen opgesloten zitten ergens, dit was bij mij niet helemaal het geval.
We waren in Polen, waar we alle vrijheid hadden inpriciepe, zolang we vertelden waar we heen gingen, wanneer we terug kwamen met telefoon op zak, en als we ook maar de gedachte hadden te ontsnappen naar Nederland, waren we praktisch grof gezegd De lul.
Ik ben naar Nederland gekomen omdat ik het niet zou overleven daar, mijn zus + kids bleven daar, ze konden geen kant op, ik heb geld moeten lenen bij mensen (300euro.) om hun stiekem terug te krijgen.
Ze zijn ontsnapt, godzijdank.
Ongeloof, en geen respect krijg ik hier voor, ik snap dat het raar klinkt, maar ik ben blij dit mee gemaakt te hebben, het is voor mij goed geweest te weten wat belangrijk is en was.

Ik heb voor mijn zwangerschap een masker gedragen, Roy wist wat er aan de hand was, heeft dit geaccepteerd, nu kent hij mij beter, en weet precies hoe de zaken er voor staan.

Misbruik, internaat, pleeggezin, pogingen voor zelfdoding, en dan niet over mijn gevoel gesproken.

Ik zet mijn masker af, probeer te zijn wie ik werkelijk ben.
Gevoelig, maar met een onwijs sterke persoonlijkheid en wil om te leven, door Roy, voor Roy en Riley.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://familysimons.webs.com/
Deel dit bericht op: reddit

Het masker, defintief afgezet of? :: Commentaren

Geen commentaar.
 

Het masker, defintief afgezet of?

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
't proathuus :: Lesley Tikt door-
Ga naar: