't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

't proathuus


 
Home!IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Nieuwe Leden, Welkom, voel je thuis op het forum!
Wij staan voor gezelligheid, en je mag hier heel veel, wij luisteren wel.

 

 Kwaad, onbegrip!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lesley
'Baasjes'..
'Baasjes'..
Lesley


Aantal berichten : 505
Registratiedatum : 29-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Den Helder

Kwaad, onbegrip! Empty
020809
BerichtKwaad, onbegrip!

Ik was kwaad vanmiddag joh! Twisted Evil

Afspraak gister, met Schoonmoeder. Ze zou hier heen komen.
Belt op het laatste moment af, ziek!! Dat ze ziek is, no problem.
Dat ze afbelt op het laatste moment, irritant!

Roy belde haar terug, om te vragen wanneer ze wel kwam.
Morgen zei ze. (vandaag dus.), 15.00 uur.
We hebben om 10.00 uur nog gebeld, gevraagd hoelaat ze kwam (just in case.) 15.00 uur.
Om 15.10 uur was ze er niet, dus hebben we even gebeld, om tevragen waar ze was. (onderweg & waar.).
Just in case, om koffie te zetten enzovoorts!
Komt ze niet!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Ze had niet afgebeld of wat, dus ik was laaiend! Vooral omdat ik met eten op haar en haar vriend had gerekend.
Dat ik niet weg ben gegaan. (anders dagje strand gedaan.) en Riley eigenlijk om 15.00 uur naar bed moest ik hem wakker hield zodat hij 'Oma', alsnog even kon zien.

Wat als dat jochie ouder had geweest, hij had terleurgesteld!!

Ik hoef haar voorlopig niet te zien, nodig haar niet uit, want we weten nu wel op welke plek we staan.
Zo belangrijk is Roy, haar bloedeigen zoon, en haar kleinzoon niet voor haar.
Thats the feeling!
Come on, hoe moeilijk is AFBELLEN!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://familysimons.webs.com/
Deel dit bericht op: reddit

Kwaad, onbegrip! :: Commentaren

avatar
Re: Kwaad, onbegrip!
Bericht zo aug 02, 2009 8:55 pm  Christa
je vertelde me het vanmiddag al op msn het hele verhaal. Maar je hebt groot gelijk dat je haar niet meer uitnodigd en ik zou haar de eerste stap laten zetten want ja zo ga je niet met mensen om. En nu scheelt het voor jullie dat riley het besef nog niet heeft maar als riley straks wat ouder is ongeveer vanaf 2 jaar dan gaan ze het wel meer beseffen en dan is het helemaal lullig als oma niet op komt dagen.
Lesley
Re: Kwaad, onbegrip!
Bericht zo aug 02, 2009 9:05 pm  Lesley
Christa schreef:
je vertelde me het vanmiddag al op msn het hele verhaal. Maar je hebt groot gelijk dat je haar niet meer uitnodigd en ik zou haar de eerste stap laten zetten want ja zo ga je niet met mensen om. En nu scheelt het voor jullie dat riley het besef nog niet heeft maar als riley straks wat ouder is ongeveer vanaf 2 jaar dan gaan ze het wel meer beseffen en dan is het helemaal lullig als oma niet op komt dagen.

Moet je nu is voor degein kijken bij KoK - Relatie's, - pff kwaad op sm.

lekkere reacties Neutral
avatar
Re: Kwaad, onbegrip!
Bericht zo aug 02, 2009 9:31 pm  Christa
ze zijn daar wel wispeltuurig als ik eerlijk mag zijn. ik snap natuurlijk dat iedereen zijn eigen mening heeft maar ze maken het daar wel heel duidelijk. Very Happy
Lesley
Re: Kwaad, onbegrip!
Bericht zo aug 02, 2009 11:55 pm  Lesley
Christa schreef:
ze zijn daar wel wispeltuurig als ik eerlijk mag zijn. ik snap natuurlijk dat iedereen zijn eigen mening heeft maar ze maken het daar wel heel duidelijk. Very Happy
Vele begrijpen niet dat ik pissig ben.
Fenna
Re: Kwaad, onbegrip!
Bericht ma aug 03, 2009 8:56 am  Fenna
ach weetje, kok is zonbeetje een vergeleijking met jou sm soms... ongebrijpelijk Laughing
betreft je sm... tis gewoon niet leuk het ging zo goed!! hopelijk heeft ze snel door dat het anders moet!! maar dat weetje nooit bij der zo van wat ik weet:roll:
en kok? zij kennen de rest van het verhaal rond sm ook niet he, dus zij zien et niet anders dan 1 afspraak die niet doorging. terwijl dit niet de enige keer is geweest dat er problemen zijn geweest No kok is opzich leuk maar met discussies kan je er niet altijd mee uit de voeten
Re: Kwaad, onbegrip!
Bericht   Gesponsorde inhoud
 

Kwaad, onbegrip!

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Verdriet, onbegrip.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
't proathuus :: Lesley Tikt door-
Ga naar: