't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

't proathuus


 
Home!IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Nieuwe Leden, Welkom, voel je thuis op het forum!
Wij staan voor gezelligheid, en je mag hier heel veel, wij luisteren wel.

 

 De pijn van je kind door merg en been!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lesley
'Baasjes'..
'Baasjes'..
Lesley


Aantal berichten : 505
Registratiedatum : 29-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Den Helder

De pijn van je kind door merg en been! Empty
200709
BerichtDe pijn van je kind door merg en been!

De pijn van je kind door merg en been!

Mama's zullen weten wat ik bedoel, de niet mama's zullen het in kunnen denken.

Riley is 4,5 maand.. en heeft nu al 0,5 maand een oorontsteking, we zijn er voor naar de huisarts geweest, een hele gemene vrouw die aan Rileys oor trok, en hij helemaal overstuur was, arm kind Sad
Dit was de dokter waar Roy niet graag komt. (3 dokters, 1 praktijk.), het is een mannelijke vrouw, en niet vriendelijk, en stuurde ons weg met
'koop maar neusspray bij kruidvat, en 1 neusspray voor snachts bij de apotheek.'.
Zo gezegd zo gedaan, gegeven.. en hij werd er rustiger op, enige nadeel, de nacht neusspray mag maar 5 dagen.

Dus we zijn vrijdag begonnen en dinsdag gestopt, enige verbetering maar afgelopen weekend begon het hele liedje weer, huilen en doe, zetpil gegeven werkt niet.
In slaap wiegen, en ik kan je vertellen dat is niet leuk op een gegeven moment.
Ik ben een voorstander van lekker keutelen, knuffelen met je kind en dicht tegen je aan, Roy vind het ook altijd prettig, tot dat Riley niet zonder kan in slaap vallen omdat liggen pijn doet.. En Roy dus 40 rondjes in huis loopt om hem te laten slapen (zo een 3x per dag. En als het tegen zit de hele avond)

Riley heeft net de huisartsenpost gebeld omdat Riley als een klein meisje aan het gillen was en doen (het is toch echt een jongen!)
We mochten komen, zal je net zien.. hij was rustig en viel bijna (dus niet helemaal) in slaap onder het lopen bij Roy. Want in de kinderwagen was ook niet goed.
Daar aangekomen, kregen we de dokter die Roy erg graag mag, en vriendelijk is,
hij ging heel voorzichtig met Riley om, en zei meteen, je had niet mogen stoppen met die spray!
Het is nog niet over!!
Dus we zitten weer aan de spray, 4x per dag 2x overdag 2x snachts, normaal is het nacht spray maar om het snel over te laten gaan...

En ik kan je vertellen, de liefde voor mijn kind is oneindig, ik vond het zo zielig.
Ook omdat hij de laatste dagen wakker schrikt van nachtmerries, en dan heel angstig kijkt.

het doet pijn als hij huilt, heel erg pijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://familysimons.webs.com/
Deel dit bericht op: reddit

De pijn van je kind door merg en been! :: Commentaren

Fenna
Re: De pijn van je kind door merg en been!
Bericht ma jul 20, 2009 11:50 pm  Fenna
jemig zeg! No dus toch niet over!! arme Riley! hopelijk gaat de spray snel aanslaan en hebben jullie alledrie snel weer de rust die jullie verdienen
(knuf)
avatar
Re: De pijn van je kind door merg en been!
Bericht di jul 21, 2009 12:06 am  Christa
ik hoop voor je dat dit gauw voorbij is. Maar wat een misselijke streek van die dokter om aan riley zijn oortje te trekken ze weet toch dat dat zeer doet.

ik blijf voor je duimen les dat het gauw voorbij is. en dat jullie gauw rust hebben.
 

De pijn van je kind door merg en been!

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» 'Lesley tikt door'
» Knocking On Heaven's Door
» Ziek zijn, zet het door of...nog meer onderzoeken?
» Mijn geluk, mijn pijn.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
't proathuus :: Lesley Tikt door-
Ga naar: