't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

't proathuus


 
Home!IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Nieuwe Leden, Welkom, voel je thuis op het forum!
Wij staan voor gezelligheid, en je mag hier heel veel, wij luisteren wel.

 

 De Pillen Fabriek.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lesley
'Baasjes'..
'Baasjes'..
Lesley


Aantal berichten : 505
Registratiedatum : 29-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Den Helder

De Pillen Fabriek. Empty
280709
BerichtDe Pillen Fabriek.

Voor mijn zwangerschap, noemde ik mij zelf 'De PillenFabriek', ik slikte
microgynon 30, Depakine 500, Wellbutrin, en natuurlijk Ibrufen.

Met mijn zwangerschap stopte ik met alles, Depakine , Ibrufen en Wellbutrin mag je niet hebben tijdens je zwangerschap, Depakine veruilde ik voor een ander ding, en Ibrufen werd paracetamol.
Microgynon was al symbolisch weggegooid.

Nu hoef ik mezelf niet meer zo te noemen, ik slik microgynon nog steeds niet en ben ik ook NIET van plan.
De condooms doen hun werk, en als ik dat niet wil gebruiken, dan maar het risico lopen zwanger te worden.
Dom? Nee, zo noem ik het niet. Want dom ben ik niet, ik wil gewoon niet de hele hormoonhuishouding weer binnen krijgen.

Zwanger raken doe ik toch wel op een dag weer, beetje vroeg ja voor een 2e, Riley is bijna 5 maanden, maar toch! als .. ja als ik wel zwanger zou zijn, en de test wel positief gaf, had ik net zo blij geweest.
Riley krijgt ooit wel een brusje! in love in love hoop dan wel dat de zwangerschap makkelijker word..

Maar ik slik ook geen welbutrin meer , ben niet depressief dus waarom zou ik?
Depakine of dat andere ook niet meer, en alles blijft uit..
Ibrufen? Ja! dat wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://familysimons.webs.com/
Deel dit bericht op: reddit

De Pillen Fabriek. :: Commentaren

avatar
Re: De Pillen Fabriek.
Bericht di jul 28, 2009 10:15 pm  Christa
das niet mis wat je allemaal slikte les. maar ik ben het wel met je eens over de pil betreft. de pil zorgt wel dat je hormonen huishouding goed op zijn kop komt te staan. Maar tis met de pil ook zo ben bijvoorbeeld grieperig of heb je een buikgriepje dan is de pil niet meer zo betrouwbaar als het lijkt.
Lesley
Re: De Pillen Fabriek.
Bericht di jul 28, 2009 10:35 pm  Lesley
Christa schreef:
das niet mis wat je allemaal slikte les. maar ik ben het wel met je eens over de pil betreft. de pil zorgt wel dat je hormonen huishouding goed op zijn kop komt te staan. Maar tis met de pil ook zo ben bijvoorbeeld grieperig of heb je een buikgriepje dan is de pil niet meer zo betrouwbaar als het lijkt.
klopt! Vriendin van mij is zwanger geworden door de pil heen, had een griepje!
Fenna
Re: De Pillen Fabriek.
Bericht wo jul 29, 2009 12:07 am  Fenna
vind het ookm supergoed dat je gelukkig neit mer zoveel meer hoeft te slikken! misschien zijn door de hormone van de zwangerschap meer dingen op zn plek gekomen in je lichaam:D
ben blij dat ik voor 2 jaar terug al was gestopt met mn dexamfetamine (adhd), en de pil, tja dat is ook al weer zon 4 jaar geleden eigenlijk op advies van de huisarts. 1 keer de prikpil. gelukkig nu we weten hoe alles zit hier, hoef ik die ook nooit meer te slikken! enige wat is, wanneer we weer een 2e zouden willen (jeetje ben net 6 weken haha) dan is het een tripje gyn voor clomid en tis zo gebeurt weten we nu. het heeft zn voordelen:)

Les ga zo door! en die ibu? ach weetje, ik denk dat er heel erg veel mensen zijn die die dingen dagelijks nog slikken. als je het nodig hebt, tis beter dan hoe het was toch? klappen
Re: De Pillen Fabriek.
Bericht   Gesponsorde inhoud
 

De Pillen Fabriek.

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
't proathuus :: Lesley Tikt door-
Ga naar: