't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

't proathuus


 
Home!IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Nieuwe Leden, Welkom, voel je thuis op het forum!
Wij staan voor gezelligheid, en je mag hier heel veel, wij luisteren wel.

 

 Verleden word doorgenomen op het CB.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lesley
'Baasjes'..
'Baasjes'..
Lesley


Aantal berichten : 505
Registratiedatum : 29-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Den Helder

Verleden word doorgenomen op het CB. Empty
300709
BerichtVerleden word doorgenomen op het CB.

Terug naar het verleden..

Gister bij het consultatiebureau geweest, zoals het hoort.
Maar ze begon weer over verleden & stalking, iets wat ik achter me probeer te laten.
Ik heb het vorig jaar in Mijn Geheim geplaatst, wat een hele stap voor mij is geweest, dat kan Fenna beamen.

Ik ben paar weken geleden wederom benaderd door Mijn Geheim, voor een plaatsing van 'Hoe gaat het nu met', ik heb daar JA. op gezegd, en dit word als het goed is 4 augustus geplaatst (in de winkels waarschijnlijk al.).

Ik heb ook bij het Consultatiebureau aangegeven zolang ik HEM negeer met betrekking op stalken, en dus niet laat blijken dat hij mij pijn doet, of mij bang maakt mij sterker maakt, en ik hoop dat hij ooit dit opgeeft door mij niet meer te stalken.

Ze vroeg of ik het merkte dat zij de wijkagent had ingeschakeld.
Dus ik van 'Eerlijk?, nee dat heb ik niet gemerkt.'..
En ja, daar kan zij, maar ook de wijk agent niets aan doen. Want ze weten niet op wat/wie ze moeten letten.
Ook Roy weet dit nog steeds niet, ik wil namelijk dit achter me laten en als ik tegen hun of Roy zeg wie het is, ben ik bang.. dat ze er wat mee WILLEN doen..

Ook over het aangifte gebeuren wou ze uitgebreid spreken, waarom?
Geen idee, ik heb gezegd dat ALS ik al aangifte doe dit niet nu doe, dit omdat ik dan niet voor mijn kind kan zorgen. (emoties, impact op mij en dergelijke.)

Waarom vraag ik me dan af, waarom wil ze het hier over hebben elke keer weer? Het gaat om mijn kind. Niet om mij!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://familysimons.webs.com/
Deel dit bericht op: reddit

Verleden word doorgenomen op het CB. :: Commentaren

avatar
Re: Verleden word doorgenomen op het CB.
Bericht do jul 30, 2009 9:28 pm  Christa
misschien om je te helpen bij het verwerken van alles. ik snap dat het niet niks is wat je 123 een plek geeft maar misschien helpt het wel om er veel over te praten en misschien heeft het ook geholpen om het op papier te zetten.
Fenna
Re: Verleden word doorgenomen op het CB.
Bericht do jul 30, 2009 11:37 pm  Fenna
tot op een bepaalde hoogte kan ik begrijpen dat ze je willen helpen, maar in hun ogen ook om Rileys veiligheid. al weten ze niet wie het is.
ik weet hoeveel moeite en emoties je hebt gehad in de tijd dat je voor mikjn geheim hebt geschreven (nogmaals: je hebt het super gedaan!!!) en vind ook wat jij zegt: bij het cb kom je voor je kindje en niet voor je verleden. ze moeten accepteren dat je dat achter je wilt laten, de tijd dat er misschien alsnog ooit iets aan gedaan zou worden, die tijd kan lang duren of kort, maar daar kies jij voor en niet zij!
als ze te ver erop doorgaan, halt roepen hoor! laat je niet meeslepen aan hun 'meelevende' woorden. wanneer jij er niet klaar voor bent zal het niet werken.
ik weet dat veel mensen gelijk als ze iets van een verleden weten gelijk op de kroppen komen met aangiftes of andere manieren om je ook maar te 'helpen'. maar ik weet ook, dat dat lang niet altijd de manier is om iemand te helpen met een (op zn zachtst gezegt) rotverleden...

het is wel fijn misschein dat ze aangeven je te willen helpen, je staat er niet alleen voor (maar daar had je zowiezo ook roy al voor natuurlijk!) maar pas wanneer jij zegt dat het nodig is, dan pas mogen ze meer.
en dat moment moet jij kiezen en niet zij! al duurt dat nog jaren, dan is dat de tijd die jij nodig hebt. al gebeurt het nooit, het is aan jou en niet aan een ander

kiss
Lesley
Re: Verleden word doorgenomen op het CB.
Bericht do jul 30, 2009 11:56 pm  Lesley
Je weet zelf Fenna, ik heb onwijs veel moeite gehad met het plaatsen in Mijn Geheim, je weet ook toen het eenmaal gedaan was, ik het een plek kon/ging geven.
Het is niet makkelijk geweest, en ik weet dat CB kijkt naar verleden of ik Riley kan verzorgen.
Maar ik kan dat, en ze weten ook, dat als het niet lukt Roy de zorg opzich neemt. (hebben ze gezien dus..)

Ik wil wel aangifte doen, maar ben er niet klaar voor, ik heb op dit moment niet de behoefte om door alle details mee gesleept te worden, en zowiezo trek ik dat nog niet.
Wel als ik aangifte doe, ga ik voor een paar dagen tot weken naar mijn moeder of ander iemand toe. Zodat ik aan mezelf kan denken, en even geen zorg heb om Riley, wat ik met zekerheid kan zeggen dat ik dat NIET kan als ik aangifte kan doen. (voor even, ik moet dan alles opnieuw doormaken, verwerken en daar kan ik lullig ook Riley niet bij gebruiken, ook wil ik mijn nare, negatieve en rot gevoelens NIET overbrengen aan mijn zoon.)
Roy zal zich dan voor 100% in moeten zetten, en ik weet dat hij dat doet om Riley te verzorgen (evt vrij vragen van werk als hij dat dan doet.)

Ik weet dat Roy er achter staat.. en ook wat ons dan te wachten staan.
(Aangifte, emotionele achtbaan, rechtbank, verwerking ), ook weet ik wat ik er voor terug krijg, maar daarvoor doe ik het niet.

Spoiler:

Ik doe het niet daarvoor, en dat weet Roy ook. Ik doe het om verwerking niet voor dat!
Fenna
Re: Verleden word doorgenomen op het CB.
Bericht vr jul 31, 2009 7:19 am  Fenna
ik begrijp heel goed dat je daar nmu niet mee bezig gaat. dat wanneer je het wel zou doen je Riley dan niet op je kan nemen.
hoop alleen wel dat ook cb dat gaat inzien!
sorry weet verder even niet hoe te reageren... Embarassed
avatar
Re: Verleden word doorgenomen op het CB.
Bericht vr jul 31, 2009 8:44 am  Christa
Ik kan je er wel in begrijpen dat je riley dr niet onder wil laten leiden en daar heb je ook groot gelijk in en Jij bent de gene die beslist als je hulp wel wil of niet en wanneeer jij wel aangifte wil of kan doen. Daar kan een cb niet over beslissen en ik vind zelf dat ze jou keuze moeten acepteren daarin.
 

Verleden word doorgenomen op het CB.

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
't proathuus :: Lesley Tikt door-
Ga naar: