't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

't proathuus


 
Home!IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Nieuwe Leden, Welkom, voel je thuis op het forum!
Wij staan voor gezelligheid, en je mag hier heel veel, wij luisteren wel.

 

 Traject, 'Kleine B.'..

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lesley
'Baasjes'..
'Baasjes'..
Lesley


Aantal berichten : 505
Registratiedatum : 29-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Den Helder

Traject, 'Kleine B.'.. Empty
180809
BerichtTraject, 'Kleine B.'..

We gaan het traject in van advocaten, rechtzaken, en verwijten..
Het traject begint binnenkort, en wanneer het rond is, is een 2e.
En of het naar ons zin verloopt is al helemaal niet te zeggen.

Het traject 'Kleine B.'..

We hebben besloten een advocaat in te schakelen, om bezoekrecht af te dwingen.
Als de advocaat niets bereikt op een normale manier, is het aan de rechter die doet besluiten of Roy recht heeft om zijn zoon te zien.

We hebben hoop, en die moeten we behouden. Het is ons enige hoop.
Ik houd me vast, maar weet dat het ook negatief kan eindigen...

hoe zal het gaan.. hopen jullie mee..
Dat Roy op afzienbare tijd (Tussen nu en 1 jaar..) zijn zoon in zijn armen mag/kan houden, en kan vertellen hoeveel hij hem heeft gemist en van hem houd?
Dat Roy ook tekeningen zal ontvangen, en blokken kan bouwen met zijn 1ste zoon?

Alsjeblieft, hoop mee, we hebben het nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://familysimons.webs.com/
Deel dit bericht op: reddit

Traject, 'Kleine B.'.. :: Commentaren

avatar
Re: Traject, 'Kleine B.'..
Bericht di aug 18, 2009 3:34 pm  Christa
hey les jullie weten het he ik ben er altijd voor jullie en ik duim heel hard voor jullie mee. Wink
Lesley
Re: Traject, 'Kleine B.'..
Bericht di aug 18, 2009 4:54 pm  Lesley
Christa schreef:
hey les jullie weten het he ik ben er altijd voor jullie en ik duim heel hard voor jullie mee. Wink
Dat weet ik mop! je bent een topvrouw weet je dat?
Fenna
Re: Traject, 'Kleine B.'..
Bericht di aug 18, 2009 8:41 pm  Fenna
ook hier wordt heel erg hard mee gehoopt en geduimt dat dit alles een goed einde zal krijgen!!! gun het jullie 3 zo erg al ken ik b niet, en ken ik jullie beiden niet persoonlijk. het doet me toch iedere keer best veel te lezen hoeveel jullie moeten doorstaan dit toch alsnog te doorkomen.
hopelijk gaat er uiteindelijk een regeling komen en gaat er ook echt aan gehouden worden (ken mensen waarbij er wel een regeling door de rechter is gemaakt maar het nog steeds getouwtrek is.. vader ziet zijn dochter nu ook al bijna 2 jaar niet meer ondanks de rechter)

pray pray pray
Lesley
Re: Traject, 'Kleine B.'..
Bericht wo aug 19, 2009 12:06 am  Lesley
Ik heb hele goede tips gehad van KoK, ben er erg blij mee..
We gaan een kortgeding aanspannen voor voorlopig zien, terwijl we de echte rechtzaak afwachten, zo kan Roy , kleine B. wel zien (als het goedgekeurd word.) En iets opbouwen,
ik ben bang, zenuwachtig en af en toe tikje wanhopig, bang dat er teveel hoop op staat.
avatar
Re: Traject, 'Kleine B.'..
Bericht wo aug 19, 2009 12:14 pm  Christa
super he dat je goeie tips heb gekregen op kok. maar ik moet wel zeggen dat ik me vereerd voel dat je me een topvrouw noemt. ik ben maar een simple meid die een hoop heeft mee gemaakt en die graag mensen wil helpen en steunen en ik weet dat ik bij jou ook terecht kan als ik iets heb. Very Happy

maar het zou supper zijn als roy via het kort geding bowie kan zien. ik hoop dat jullie gauw de boel in werking zetten.
Lesley
Re: Traject, 'Kleine B.'..
Bericht wo aug 19, 2009 7:08 pm  Lesley
Christa schreef:
super he dat je goeie tips heb gekregen op kok. maar ik moet wel zeggen dat ik me vereerd voel dat je me een topvrouw noemt. ik ben maar een simple meid die een hoop heeft mee gemaakt en die graag mensen wil helpen en steunen en ik weet dat ik bij jou ook terecht kan als ik iets heb. Very Happy

maar het zou supper zijn als roy via het kort geding bowie kan zien. ik hoop dat jullie gauw de boel in werking zetten.
Je bent een topvrouw, ik ken je niet in real, alleen van stem... en fotos en msn.. maar je bent er nu wel al weer een tijd voor me.

Net als Fenna!

Roy wil volgende week pas beginnen, ik heb zoiets, ja dan is 'de zin', er weer af...
avatar
Re: Traject, 'Kleine B.'..
Bericht wo aug 19, 2009 8:02 pm  Christa
gewoon druk uitblijven oefenen les net zo lang tot dat hij flauw van je word en hij heeft nu a gezegd moet hij nu ook b zeggen vind ik zelf
Lesley
Re: Traject, 'Kleine B.'..
Bericht wo aug 19, 2009 9:37 pm  Lesley
Christa schreef:
gewoon druk uitblijven oefenen les net zo lang tot dat hij flauw van je word en hij heeft nu a gezegd moet hij nu ook b zeggen vind ik zelf
2 min na mijn bericht sprak ik er nog over, morgen belt hij de advocaat, vraagt wat hij nodig heeft, en maandag regelen we bij de gemeente bewijs van onvermogen, dan gaat de mail naar haar de deur uit, en gaan we met de advocaat om tafel!
Fenna
Re: Traject, 'Kleine B.'..
Bericht wo aug 19, 2009 11:36 pm  Fenna
morgen al! super!!! Very Happy en nu maar hopen dat de advocaat ook de spoed en nood ervan inziet en maar snel er wat mee gaat doen!!
Zal morgen aan jullie denken! pray
Re: Traject, 'Kleine B.'..
Bericht   Gesponsorde inhoud
 

Traject, 'Kleine B.'..

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
't proathuus :: Lesley Tikt door-
Ga naar: