't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Log je in (of registreer!), voor je kan kijken!
't proathuus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

't proathuus


 
Home!IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Nieuwe Leden, Welkom, voel je thuis op het forum!
Wij staan voor gezelligheid, en je mag hier heel veel, wij luisteren wel.

 

 CAV doet aan fraude. En wij zijn de dupe

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lesley
'Baasjes'..
'Baasjes'..
Lesley


Aantal berichten : 505
Registratiedatum : 29-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Den Helder

CAV doet aan fraude. En wij zijn de dupe Empty
280809
BerichtCAV doet aan fraude. En wij zijn de dupe

De dag begon al rot, ik voelde me ziek,misselijk, duizelig!
Fijn... griep!
Roy porde me uit bed, 'Je moet naar Riley toe, hij is wakker', wist hij veel dat ik me bagger voelde.
Ik heb hem 10 min daarna er uit gehaald, dat ik het niet trek..
Om elk minuut bijna naar de wc te gaan overgeven.. nee niet leuk!

Roy ging naar de voedselbank, ik stap van de bank en probeer Riley slapend te krijgen, wat overigens niet gelukt is.
Roy komt terug, gaat zitten de deurbel. Roy gaat...
Woningstichting... Roy loopt naar beneden, ik wil even niemand boven hebben, ben zoooo misselijk!
Roy komt tierend boven pakt de telefoon belt cav.
Die *&*(@ hufters hebben al 2 maanden achterstand van de huur, nog 1 maand en wij zijn ons huis kwijt! Evil or Very Mad
Cav zegt gewoon 'Ja meneer, als u niet rustig doet hang ik op', en dat doet ze dan ook gewoon affraid
Roy belt woningstichting, (WS) om te vertellen dat de bewind geen enkele medeleven of begrip wil opbrengen... Maar ja, de WS drukt op het hart terug te bellen naar CAV want dit MOET geregeld worden.
Roy belt terug, een begripvollere vrouw die hun fout toegeeft.
Dat ze in Juli VOOR de huur hun geld hadden geint. (300euro, voor intake kosten terwijl er nooit een intake is geweest.)

En sindsdien hebben ze niets betaald, en dat moeten ze nu gaan oppakken, is dit NIET gebeurt voor woensdag.... zijn wij alles kwijt.

Alles waar we mee bezig waren betreft Bowie, ligt weer op zijn gat, dit moet eerst..
Overigens heb ik RIley oook ziek gemaakt Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://familysimons.webs.com/
Deel dit bericht op: reddit

CAV doet aan fraude. En wij zijn de dupe :: Commentaren

avatar
Re: CAV doet aan fraude. En wij zijn de dupe
Bericht vr aug 28, 2009 12:42 pm  Christa
we hebben er gisteren al een heel gesprek op msn er over gehad en vind het een grote naai streek wat ze jullie hebben geleverd. het lijkt me toch niet meer dat normaal dat huur en de andere vaste lasten betaald worden en ik had het aangekaart die 300 euro die ze voor hun zelf houden voor een intake die er niet is geweest want ja je gaat toch niet voor iets betalen waarvoor je niet bent geweest lijkt mij. Ik blijf voor jullie duimen dat het allemaal goed komt en anders tros radar inschakelen kijken wat die voor jullie kunnen doen meestal knielen er een hoop van zulke bedrijven wel voor hun want ja het is tv en daar kunnen ze niet tegen.

wens je heel veel sterkte en je weet me te vinden.
 

CAV doet aan fraude. En wij zijn de dupe

Terug naar boven 

Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ziek zijn, zet het door of...nog meer onderzoeken?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
't proathuus :: Lesley Tikt door-
Ga naar: